Taking too long? Close loading screen.

قوانین سامانه پیامکی

قوانین ارسال تیکت جهت پشتیبانی

لازم به ذکر است تیم پشتیبانی سیب اس ام اس پنل هیچ گونه رسیدگی ای به سوالات و مشکلات کاربرانی که از سایت های دیگر نمایندگان غیرمجازندارد .

برای تاپیک های ارسالی خود موضوع مرتبط ، مناسب و مختصر انتخاب و درج نمایید ، موضوعات تاپیک های ارسالی نباید شامل مواردی چون : سوال مهم، مشکل بزرگ،کمک کنید و … باشند .

تاپیک های ارسالی باید کاملا رسمی و تنها شامل متن دقیق سوال یا مشکل مربوطه باشند .

تاپیک های ارسالی نباید شامل مواردی چون : تعداد بیش از حد کاراکترها ( !!! ، ؟؟؟ و …) ، شکلک ها، جملات و کلمات خودمانی و … باشند

هر سوال تنها در یک تیکت درج شود ، تیکت های ارسالی نباید شامل چندین سوال باشند که این موضوع باعث تسریع بیشتر پاسخگویی تیم و روند پشتیبانی دیگر کاربران دارد

تمامی تیکت های طی 24 الی 48 ساعت بررسی و پاسخ دهی خواهند شد.

قوانین سرویس دهی سامانه پیام کوتاه سیب اس ام اس پنل

1. سیب اس ام اس پنل  متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات پیام کوتاه را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به فرمي كه كاربر ارسال مي كند، به وي ارائه نمايد
2- عودت مبلغ تا 7 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-اختلال پیش بینی نشده در شبکه سرور و خرابی و عدم بررسی شرکت به مدت 72 ساعت کاری(این بند صرفا در صورت عدم رسیدگی شرکت و عدم دریافت پاسخ از طرف شرکت طی این دوره است).
3. متقاضي متعهد مي گردد كه نام اختصاصي و رمز عبور اختصاص يافته به خود را كه توسط سیب اس ام اس پنل به وي اطلاع داده خواهد شد، نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد ديگري انتقال ندهد.
متقاضي همچنين متعهد مي شود كه حق استفاده از خدمات ارائه شده مندرج در اين فرم را در طول مدت استفاده از اين خدمات، بدون اجازه سیب اس ام اس پنل به غير واگذار ننمايد.
4. سیب اس ام اس پنل جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به سیب اس ام اس پنل اطلاع دهد در غير اين صورت سیب اس ام اس پنل هيچ مسئوليتي را در اين قبال آن نمي پذيرد.همچنین سیب اس ام اس پنل میتواند در هر زمان سرویس های مشترکانی را که اطلاعات واقعی وارد نکرده اند مسدود نمایند.
5. اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکي ضبط شده در سيستم كامپيوتري سیب اس ام اس پنل در مقابل ادعاي کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود
6
. مشترک متعهد میگردد در تیکت ها و روابط خود با تیم پشتیبانی سیب اس ام اس پنل از به کار بردن هرگونه موارد توهین آمیز،فحاشی،به کار بردن کلمات نادرست و همچنین شوخی های نامربوط خودداری کند در صورت مشاهده چنین مواردی سیب اس ام اس پنل  مجاز است حساب کاربر را با توجه به نظر کارشناسی از 1 تا 100 روز مسدود و یا جریمه نقدی کند در این شرایط امکان لغو سرویس نخواهد بود.و سیب اس ام اس پنل این حق را برای خود خواهد داشت نسبت به شکایت رسمی علیه کاربر خاطی اقدام نمائید همچنین در صورت داشتن هرگونه شکایت و اعتراض نسبت به سرویس ها کاربر متعهد میشود این دسته از مسائل را صرفا در محاکم معتبر قضایی ادعا نماید و هرگونه ادعا در محافل مجازی منجر به شکایت از طرف شرکت خواهد شد.

7. کاربر متعهد میشود از سرویس خریداری شده برای موارد فیلترینگ استفاده نکند و در صورت استفاده بدون حق گارانتی مسدود و حذف خواهد شد

8. کاربرسیب اس ام اس پنل متعهد میشود در عنواین درخواست های خود از کلمات صحیح به کار ببرد در غیر اینصورت سیب اس ام اس پنل مجاز به جریمه کاربر طبق نظر کارشناسی شده است.

9. مشترک استفاده کننده از سرویس های سیب اس ام اس پنل  الزما میبایست اطلاعات کاملا دقیق (مشخصات فردی)خود را وارد نمائید و در هر زمان مورد بررسی سیب اس ام اس پنل قرار گیرد و در صورت اشکال در اطلاعات سیب اس ام اس پنل مجاز به مسدود کردن حساب کاربر است و در این شرایط کاربر میبایست نسبت به اصلاح مشخصات اقدام نمائید و برای این شرایط گارانتی شامل نمیشود

10. سیب اس ام اس پنل در هر زمان بنا به صلاح دید و سیاست کاری مجموعه مجاز به تغییر تعرفه ها (تعرفه خطوط اختصاصی – تعرفه های پیامکی ) بوده است

11.پاسخگویی به تیکت های فنی و فروش طی 24 الی 48 ساعت انجام شده و موارد فنی که نیاز به رسیدگی دارد طبق نظر کارشناسی مسئولان سیب اس ام اس پنل میتواند طبق ساعات اعلامی مسئولان در انتظار باشد.

12.استفاده از کلیه سرویس های سیب اس ام اس پنل به عنوان عبور از موارد غیر مجاز (فیلتیرینگ) کشور جمهوری اسلامی ایران کاملا غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده از پنل های کاربری ،نمایندگی و… برای ارائه خدمات آموزش فروش و… در این رابطه باعث مسدود شدن اکانت مربوطه به صروت دائم و عدم برگشت هزینه خواهد شد..

قوانین عمومی سامانه

“کاربر گرامی! لطفا متن زیر را با دقت مطالعه نمایید”

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالي شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ می باشد و از آنجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد اینچنین طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و هیچ وجهی به کاربر عودت داده نمي گردد.

1- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها (همراه اول و ایرانسل) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد.

2- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی، پیراپزشکی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، ترک اعتیاد و … بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور.

3- ارائه تسهیلات و وام های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز.

4- هرگونه پیامک که با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت داشته باشد.

5- پیامک هایی که باعث تشويش اذهان عمومي گردد و به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب رساند.

6- پیامک هایی که با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت داشته باشد.

7- ارسال پيامک هاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده …. شده ايد و …

8- ارسال هرگونه پيامک از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و…

9- تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالاهايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

10- به دليل فيلترينگ شديد مخابرات، کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه، يک بار به صورت تست، متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها، اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

11- ارسال پیامک با محتوای فروش “زمین” در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، می بایست در متن پیامک، شماره ثابت ذکر گردد.

———————————-

بهتر است بدانید:

– روزانه بیش از 3 پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد.

– تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد.

– در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.

———————————-

رعایت موارد امنیتی:
1- !بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید
2- رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید.
3- از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند : تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و …) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .
4- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.
5- پس از اتمام کار با سامانه، حتما از طریق گزینه خروج، به صورت کامل از سامانه خارج شوید.
6- در بخش خدمات هوشمند و در قسمت هشدار دهنده، می توانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید.

———————————-

نکات مورد توجه نمایندگان:
1- تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.
2- مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران، از وظایف مهم نمایندگان می باشد.

———————————-

پذیرش موارد فوق در هنگام ثبت نام و رعایت آن در هنگام استفاده از سامانه بر تمام کاربران و نمایندگان ضروري می باشد

و در صورت عدم رعایت آن، تمامي مسئوليت متوجه خود فرد خواهد بود.