Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

قوانین ارسال تیکت جهت پشتیبانی

قوانین ارسال تیکت جهت پشتیبانی

لازم به ذکر است تیم پشتیبانی سیب اس ام اس پنل هیچ گونه رسیدگی ای به سوالات و مشکلات کاربرانی که از سایت های دیگر نمایندگان غیرمجازندارد .

برای تاپیک های ارسالی خود موضوع مرتبط ، مناسب و مختصر انتخاب و درج نمایید ، موضوعات تاپیک های ارسالی نباید شامل مواردی چون : سوال مهم، مشکل بزرگ،کمک کنید و … باشند .

تاپیک های ارسالی باید کاملا رسمی و تنها شامل متن دقیق سوال یا مشکل مربوطه باشند .

تاپیک های ارسالی نباید شامل مواردی چون : تعداد بیش از حد کاراکترها ( !!! ، ؟؟؟ و …) ، شکلک ها، جملات و کلمات خودمانی و … باشند

هر سوال تنها در یک تیکت درج شود ، تیکت های ارسالی نباید شامل چندین سوال باشند که این موضوع باعث تسریع بیشتر پاسخگویی تیم و روند پشتیبانی دیگر کاربران دارد

تمامی تیکت های طی 1 الی 24 ساعت بررسی و پاسخ دهی خواهند شد.

حتماً با فونت فارسی مشکل یا خواسته خود را مطرح کنید.

این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل خود را کامل شرح دهید و از توضیحات کلی اجتناب کنید.

دقت نمایید تیکت پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند ، بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری نمایید.

از ارسال چند تیکت با یک موضوع جداً خودداری نمایید.

در صورتی که درخواستی ایجاد کرده اید و بخش پشتیبانی پاسخ شما را داده اند و مایل هستید مجدداً پاسخ دهید ، از ایجاد تیکت جدید خودداری نمایید و در همان تیکت درخواست خود را ارائه نمایید.

در صورتی که وضعیت تیکت ” در حال بررسی ” باشد ، بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و به واحد مربوطه ارجاع شده است ، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.

اگر وضعیت تیکت شما بسته شده است ، یعنی نیازی به ادامه ی محاوره وجود ندارد یا تیکت شما طبق اصول فوق نبوده است.