Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

TE1

درخواست

بخش

واحد فروش

مشتری گرامی : تماس تلفنی شما در راستای حفظ حقوق مشتری و بهبود کیفیت خدمات سرویس دهی تمامی مکالمات شما ضبط میگردد.

درخواست

بخش

واحد فروش

مشتری گرامی : تماس تلفنی شما در راستای حفظ حقوق مشتری و بهبود کیفیت خدمات سرویس دهی تمامی مکالمات شما ضبط میگردد.

درخواست

بخش

پشتیبانی

کاربر گرامی : جهت ارتباط با پشتیبانی از شماره تماس داخل پنل کاربری سامانه مندرج در منو “اطلاعات تماس و حساب” اقدام به تماس با پشتیبانی کنید.

کاربرگرامی: تنها با شماره ثبت شده بر روی پنل کاربری (خط ثابت یا همراه ) اقدام به تماس با پشتیبانی کنید در غیر اینصورت تماس شما وصل نخواهد شد.

کاربرگرامی: کد قراردادنامه پنل کاربری شما داخل پنل کاربری در منو “پروفایل” قابل رویت میباشد در صورت درخواست اپراتور اعلام کنید.

کاربرگرامی: درصورتی که کد قراردادنامه ندارید از تماس با واحد فروش یا پشتیبانی خودداری کنید و با” ارسال درخواست ”  از طریق همین صفحه اقدام کنید.

کاربر گرامی : تماس تلفنی شما در راستای حفظ حقوق مشتری و بهبود کیفیت خدمات سرویس دهی تمامی مکالمات شما ضبط میگردد.

کدپستی : 5413747196

آدرس دفتر : تبریز-مرند-پاساژ سراي زماني-طبقه دوم-واحد 2

آدرس

مراجعه حضوری دفتر فروش :

تنها با هماهنگی قبلی با واحد فروش امکان پذیر میباشد سایر نهاد های دولتی بدون هماهنگی قبلی امکان مراجعه حضوری دارند.

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم