درخواست
بخش
مشتری گرامی : تماس تلفنی شما در راستای حفظ حقوق مشتری و بهبود کیفیت خدمات سرویس دهی تمامی مکالمات شما ضبط میگردد.
درخواست
بخش
مشتری گرامی : تماس تلفنی شما در راستای حفظ حقوق مشتری و بهبود کیفیت خدمات سرویس دهی تمامی مکالمات شما ضبط میگردد.
درخواست
بخش
کاربر گرامی : جهت ارتباط با پشتیبانی از شماره تماس داخل پنل کاربری سامانه مندرج در منو “اطلاعات تماس و حساب” اقدام به تماس با پشتیبانی کنید.
کاربرگرامی: تنها با شماره ثبت شده بر روی پنل کاربری (خط ثابت یا همراه ) اقدام به تماس با پشتیبانی کنید در غیر اینصورت تماس شما وصل نخواهد شد.
کاربرگرامی: کد قراردادنامه پنل کاربری شما داخل پنل کاربری در منو “پروفایل” قابل رویت میباشد در صورت درخواست اپراتور اعلام کنید.
کاربرگرامی: درصورتی که کد قراردادنامه ندارید از تماس با واحد فروش یا پشتیبانی خودداری کنید و با” ارسال درخواست ” از طریق همین صفحه اقدام کنید.
کاربر گرامی : تماس تلفنی شما در راستای حفظ حقوق مشتری و بهبود کیفیت خدمات سرویس دهی تمامی مکالمات شما ضبط میگردد.
کدپستی : 5413747196
آدرس دفتر : تبریز-مرند-پاساژ سراي زماني-طبقه دوم-واحد 2
آدرس
مراجعه حضوری دفتر فروش :
تنها با هماهنگی قبلی با واحد فروش امکان پذیر میباشد سایر نهاد های دولتی بدون هماهنگی قبلی امکان مراجعه حضوری دارند.