Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

توافقنامه سرویس دهی مشترکین

توافقنامه سرویس دهی سیب اس ام اس پنل

 سیب اس ام اس پنل متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات پیام کوتاه را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به فرمي كه كاربر ارسال مي كند، به وي ارائه نمايد :
1.کلیه کاربران، سیب اس ام اس پنل و کلیه اشخاص پس از تهیه محصول پنل کاربری سامانه ، موظف به رعایت کامل شرایط هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور ( جمهوری اسلامی ايران) است. این شرایط جامع و کامل نبوده وسیب اس ام اس پنل حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت sibsmspanel.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به سیب اس م اس پنل اعلام گردد.
فصل اول: تعاریف
1. خريدار: کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه محصول مي نمايد.
2. فروشنده: کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به فروش یک محصول مي نمايد.
3. محصول: هر يک از محصولات ارائه شده توسط فروشنده در سیب اس م اس پنل
4. پرتال کاربران: سایت به آدرس sibsmspanel.ir که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است.
5. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کليه مکاتبات الکترونيکيکاربران با سیب اس ام اس پنل در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است.
6. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ويژگي ها و محدوديت ها و قيمت ها به نحوي که خريدار کاملا آگاه گردد.
7. تحويل محصول: ارائه نام کاربری و پسود محصول خريداري شده و يا ارائه دسترسی به خريدار
8. کاربر وب سايت: کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت سیب اس ام اس پنل را مشاهده و مرور مي کنند.
فصل دوم: هویت
1. سیب اس ام اس پنل: سایت اینترنتی با آدرس sibsmspanel.ir که در اين توافق نامه سیب اس ام اس پنل ناميده مي شود.
2. هويت خريدار: خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود
3. هويت فروشنده: فروشنده شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خريداري شده یا عرضه شده تحت حساب وي مديريت مي شود
4. براي حفظ حقوق قانوني خريداران، کليه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود به سیب اس ام اس پنل مي باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده ایشان خواهد بود. سیب اس ام اس پنل مسئوليتي در قبال کنترل صحت اطلاعات خريداران،ندارد.
5. خريدار و فروشنده اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي کوشد. سیب اس ام اس پنل حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از ایشان دريافت نمايد. هزاران عکس حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس دهی به خریدار و فروشنده اقدام نمايد.
6. کليه مسئوليت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائي مي باشد.
فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم
1. روش ارتباطي مستند سیب اس ام اس پنل با خريدار ، آدرس ايميل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تيکت هاي سیستم جامع تیکت است.
2. سیب اس ام اس پنل مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدارکه اطلاعات تماس تغيير يافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.
فصل چهارم: تغییرات
1. تغييرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات سیب اس ام اس پنل تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه سیب اس ام اس پنل و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، سیب اس ام اس پنل حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت سیب اس ام اس پنل در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا سیب اس ام اس پنل مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت سیب اس ام اس پنل کنترل نماید.
2. تغييرات فني: سیب اس ام اس پنل براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويس هاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار، را تحت تاثير قرار مي دهد هزاران عکس موظف است تا يک ماه پس از اعمال تغييرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خريدارموظف هستند خود را با اين تغييرات سازگار نمايند. هرگاه به دليل موارد ضروري، سیب اس ام اس پنل امکان اطلاع رساني یا خدمات دهی را از دست بدهد و يا فوريت هاي فني این مجموعه را ناچار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان و نحوه تغييرات نخواهد داشت ضمنا خريدار، به شرکت وکالت مي دهد تا در زمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سرورهاي سیب اس ام اس پنل نمايد.
3. سیب اس ام اس پنل مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.
فصل پنجم: تحویل محصول
1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خريدار، با آماده تحويل شدن محصول خريداري شده، لینک ثبت نام به همراه نام کاربری و پسورد در حساب کاربری خريدار درج مي شود. عدم دسترسي خريدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در محصول، مانع تحويل محصول نمي گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۲۴ الی ۴۸ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک ثبت نام سالم برای ایشان ارسال گردد.
2. کلیه سفارشاتی که خریدار انجام می شود میبایست بلافاصله باید دسترسی آسان برای کاربر داشته باشد. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۲۴ ساعت کاری خواهد بود.
3. خريدار در صورتيکه در بازه زماني حداکثر زمان تحويل، دسترسی را دريافت ننمايد موظف است حداکثر ۷ روز پس از پايان زمان تحويل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش سیب اس ام اس پنل اعلام نمايد.
4. در صورت بروز شرايط ويژه فني و يا محدوديت هايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، سیب اس ام اس پنل مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا ٢ برابر خواهد بود.
5. خريدار حق درخواست لغو سفارش خريداري شده را نخواهد داشت.
6. سیب اس ام اس پنل مسئوليتي در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از محصول خريداري شده و تحويل شده را ندارد.
7. در صورت وجود هرگونه مغايرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خريدار، خريدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت درخواست در حساب کاربری ایشان به سیب اس ام اس پنل اعلام نماید و سیب اس ام اس پنل موظف است ضمن پیگیری مغایرت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئوليت سیب اس ام اس پنل صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.
فصل ششم: امنیت و محرمانگی
1. به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه سیب اس ام اس پنل تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. سیب اس ام اس پنل هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.
2. سیب اس ام اس پنل با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.
3. سیب اس ام اس پنل مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار و سرورهای بانکی ندارد.
4. سیب اس ام اس پنل مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خريدار ، توسط اشخاص ثالث ندارد.
5. سیب اس ام اس پنل موظف به رعايت محرمانگي کليه داده های موجود در حساب کاربری خريدار مي باشد و همچنين آن را در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
6. سیب اس ام اس پنل تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب کاربری خريداران انجام مي دهد از اين رو سیب اس ام اس پنل نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريدار و فروشنده از لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد.
7. در صورت نیاز خریدار جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف سیب اس ام اس پنل ، سیب اس ام اس پنل بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
فصل هفتم: مرجع قضاوت
1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خريدار و فروشنده موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی سیب اس ام اس پنل اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت شرکت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسيدگي واقع گردد. در صورت عدم حصول نتيجه پس از ۳۰ روز کاری، خريدار و فروشنده مي تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.