تکنیک های جذب توریست برای آژانسهای مسافرتی از طریق پیامک :
۱٫هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر اس ام اسی او شوید .

۲٫ چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر , ساعت حضور و محل حضور وی را یاد آوری کنید . اطلاعاتی از قبیل ساعت و مکان پرواز ، محل اقامت در

مقصد و شماره اتاق آنها در محل اقامتشان و تغییر زمان پرواز را با ارسال پیامک از طریق سامانه اس ام اس

۳٫ چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر اس ام اسی ارسال کنید و برای او سفر خوشی را آرزو کنید. مانند:۴ ساعت دیگر در کیش خواهید بود سفر خوبی داشته

باشید.

۴٫ اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد به او خوش آمد بگویید.

۵٫ در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.مثال : بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت : ۹ صبح محل

اجتماع : لابی هتل

۶٫ پس از مراجعت مسافر به شهر خودبا ارسال اس ام اسی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

مثال: مسافر گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم .

اگر از خدماتی که دریافت کردید راضی بودید عدد ۱ و اگر رضایت نداشتید عدد ۲ را ارسال کنید.

۷٫ شما میتوانید با ارسال پیام های تبلیغاتی آژانس و شرکتتان به مشتریان ، جهت استفاده از تور ها و تخفیف های ویژه و بسته های تور ویژه برای فصول مختلف

آنها را برای شرکت در این تور ها تشویق کنید. و برایشان تخفیف در نظر بگیرید.

مثال : تور ۱۸ روزه فرانسه برای مسافران قبلی با ۱۰% تخفیف ارائه می شود.

۸٫ اس ام اس تبریک تهنیت برای مشتریان خود ارسال کنید تا احساس مشترک با مشتری داشته باشید.

۹٫ در مسافرت ها این اتفاق پیش می آید که مسافران وسایل یا چمان های خود را گم می کنند یا پیدا نمیکنند شما با ارسال پیامک می توانید به آنها این اطمینان را بدهید که از این طرق پیگیر کار آنها هستید و آنها از طریق پیامک میتوانند از نتیجه کار اطلاع پیدا کنند .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵