برای استفاده از این خطوط چگونه باید اقدام کنیم؟
با تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات اولیه درخواست شما ثبت میشود و برای ادامه مراحل همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
آیا امکان استفاده از این سرویس بر روی تلفن همراه وجود دارد؟
بله با نصب اپلیکیشن قادر هستید با استفاده از تلفن همراه تماس ورودی و خروجی را برقرار کنید.
آیا این سرویس دارای هزینه های پنهان و بروزرسانی است؟
خیر. هزینه بروزرسانی این سرویس رایگان است
امکان دریافت همزمان تماس ها چگونه امکان پذیر است؟
تماس های همزمان با قابلیت صف تماس مدیریت میشوند و بین داخلی های مختلف تقسیم میشوند. برای ایجاد داخلی نیاز به خرید و افزودن کانال تماس می باشد.
درصورت بروز مشکل پشتیبانی وجود دارد؟
بله تیم پشتیبانی ما در تمام ساعات شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی هستند.
سرویس تلفن ثابت مدیرکال کدام استان ها را پوشش می دهد؟
این سرویس تمامی استان های کشور را پوشش میدهد.
افزایش اعتبار به چه صورت است؟
قابلیت جابجایی شماره در صورت جابجایی مکان وجود دارد؟
بله قابلیت جابجایی در سراسر کشور وجود دارد.
آیا خط تلفن ثابت مجازی فقط با پیش شماره تهران ارائه می شود؟
خطوط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره تمامی استان ها ارائه می شود.
4 رقم اول شماره ثابت شما 9101 یا 9130 خواهد بود و 4 رقم انتهای شماره تلفن ثابت را می توانید خودتان انتخاب نمایید همچنین قابلیت ارائه خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره های 021 – 041 – 031 -051 و سایر استان های کشور وجود دارد.
مزیت اصلی خط تلفن ثابت مجازی این است که نیازی به سیمکشی، خرید سرور و تجهیزات برای ارائه سرویس تلفن گویا و سرویس تلفن voip ندارد و شما با خرید تلفن ثابت مجازی صاحب تلفن گویا و سانترال خواهید بود.
فعال سازی خط ثابت ثابت ابری چقدر چه مدت طول می کشد؟
فعال سازی خط تلفن ثابت ابری بین 24 تا 48 ساعت کاری زمانبر بوده تا سند مالکیت خط برای شما صادر شود و بعد از آن، در پنل شما قابلیت انجام تنظیمات دایورت تلفن فعال می شود و شما می توانید از خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره استان دلخواه خود استفاده نمایید.
آیا سرویس تلفن ثابت نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه دارد؟
سرویس تلفن ابری در دو نسخه سرویس تلفن ثابت و سرویس تلفن گویا مجازی (سانترال مجازی) ارائه می شود در نسخه پایه برای دایورت مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل شما نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نیست و فقط با خرید و فعال سازی سرویس می توانید به صورت دائمی استفاده کنید.
در سرویس تلفن گویا و سانترال مجازی که علاوه بر تماس ورودی، تماس خروجی، ضبط مکالمات، فکس اینترنتی، صف تماس، ivr و… در اختیار شما قرار داده می شود می بایست هزینه ماهیانه تلفن گویا مجازی نیز پرداخت شود.
برای استفاده از تلفن ثابت مجازی نیاز به اینترنت می باشد؟
برای استفاده از خطوط تلفن 021 نیازی به اینترنت نمی باشد زیرا مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل شما دایورت می شود و تعرفه دایورت همان تعرفه مکالمه مخابراتی می باشد.
اما اگر اینترنت آسیاتک داشته باشید می توانید از سافت فون هایی نظیر زویپر، آسیاتل و… استفاده کنید تا بابت تماس ورودی هیچ هزینه متحمل شما نباشد.
تفاوت سرویس تلفن ابری و دفتر شما چیست؟
سرویس تلفن مجازی دفترشما مالکیت خطوط تلفن را در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه خط تلفن ثابت اجاره داده میشود به این معنی که اگر شما سرویس تلفن مجازی خود را تمدید نکنید ممکن است این خط در اختیار رقیب شما قرار داده شود اما در سرویس تلفن ابری مالکیت خط در اختیار شما است و نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه بابت تماس ورودی ندارید.
تعرفه دایورت مکالمات دفتر شما برای هر دقیقه بین 120 تا 150 تومان است در صورتی که در سرویس تلفن مجازی پارس ویپ تعرفه دایورت مکالمات، تعرفه تصویب شده سازمان تنظیم مقررات است و هیچگونه دخل و تصرفی در تعرفه دایورت انجام نمی شود و تعرفه ها بین 4.5 تا 62 تومان است و این یعنی هزینه تماس شما حداقل 50% کمتر می شود و علاوه بر ان نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نمی باشد.
دفتر شما قابلیت برقراری تماس خروجی را در اختیار شما قرار نمی دهد، اگر جزء شرکتهایی باشید که تعداد تماس ورودی شما زیاد است از انجا که تعرفه دایورت مکالمات در دفتر شما زیاد است این سرویس اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.