خرید خط تلفن ثابت ابری ایران

عناوین و تعریفات:

تلفن ثابت ابری :
تلفن ثابت ابری از نظر عمکرد همانند تلفن های تماس مخابراتی و VOIP بوده، با این تفاوت که شما دیگر نیاز به خرید و نصب سرورهای محلی ندارید و از طرف دیگر یک سرویس دهنده ی اینترنتی میزبانی می شود. در این سیستم شما یک خط اختصاصی با مالکیت دائمی خواهید داشت که مخاطبانتان برای برقراری ارتباط با بخش های مختلف مجموعه شما با آن تماس خواهند گرفت و از طریق IVR با بخش مورد نظر ارتباط برقرار می کنند. تماس خروجی نیز از طریق همین خط برقرار می گردد.

(Interactive Voice Response) IVR :

یک سیستم پاسخگویی خودکار تعاملی است که به تماس گیرندگانی که با شماره ی ثابت ابری شما تماس گرفته اند این امکان را می دهد که با انتخاب از طریق فهرست صوتی اتوماتیک به مناسب ترین بخش در سازمان شما از طریق صف یا به صورت مستقیم با شماره گیری داخلی مورد نظر، هدایت شوند.

صف :
مخاطبان شما پس از برقراری تماس با تلفن ثابت ابری از طریق IVR می توانند به صف دسترسی داشته باشند. تماس گیرندگان به ترتیب اولویت در صف ها که شامل شماره های داخلی هستند قرار می گیرند تا اولین شماره داخلی که آزاد باشد پاسخگوی آنها باشد.

شماره های داخلی :
پاسخ دهندگان مجموعه شما که در صف های مختلف قرار می گیرند هر کدام دارای یک شماره ی داخلی و یک شماره ی نظیر هستند که تماس گیرندگان از طریق صف و یا به صورت مستقیم می توانند با آنها تماس برقرار کنند. مثال شماره داخلی: 103 – شماره نظیر 02122334455 یا 09123456789

تعداد کانال :
یکی از ویزگی های تلفن ثابت ابری امکان برقراری جندین تماس ورودی و خروجی به صورت همزمان است. به مجموع تعداد تماس های ورودی و خروجی که می تواند به صورت همزمان صورت پذیرد تعداد کانال می گویند. با ثبت نام تلفن ثابت ابری به صورت پیش فرض تعداد 3 کانال خواهید داشت.
برای راهنمایی و سفارش تعداد کانال بیشتر، لطفا درخواست خود را از طریق تیکت ارسال نمایید.

برقرار تماس خروجی :
یکی از ویژگی های تلفن ثابت ابری برقراری تماس خروجی از طریق تلفن ثابت ابری با یک تماس به آن است. برای این کار باید یک شماره داخلی مجزا (Feature Code) برای این کار مشخص کنید. در صورتی که با خطی غیر از خط تایید شده در سامانه با شماره ی داخلی تماس بگیرید به یک رمز عبور احتیاج دارید که باید در این قسمت آن را مشخص کنید.
• در صورتی که با خط تعریف شده در سامانه اقدام به برقرار تماس نمایید، نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست.

شارژ تلفن ثابت ابری :
پس از فعال سازی خط، نام کاربری و رمز عبور توسط ما به شماره موبایل ثبت شده در سامانه ارسال می گردد.
به وسیله ی نام کاربری و رمز عبور خود می توانید برای شارژ پنل از بسته های پیش فرض سامانه اقدام نمایید.

تعرفه تلفن ثابت ابری :

تعرفه و ویژگی ها تلفن استانی
قابلیت جابه جایی داخل استان
فرمت ****+9101+ کد استان
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استان 45 ریال
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استان 330 ریال
هر دقیقه مکالمه ثابت به اپراتورهای تلفن همراه 625 ریال
هر دقیقه مکالمه آسیاتل به آسیاتل 0 ریال

چند نکته مهم :

  • امکان ارائه این سرویس به کلیه شهرهای کشور فراهم میباشد.
  • امکان ارائه پیش شماره دلخواه با پیش کدشهر وشهرستان فراهم میباشد.
  • شماره خط خریداری شده بصورت دائمی واگذار میگردد.
  • انتخاب شماره خط رندتر وجود دارد کافیست با واحد خطوط در ارتباط باشید.
  • برای استفاده از تماس خروجی این سرویس میبایست حتما از اینترنت آسیاتک استفاده کنید.
  • برای انتقال خط ثابت به همراه یا ثابت نیازی به اینترنت آسیاتک نمیباشد.
  • این سرویس مناسب برای دفاترتجاری – کسب و کارها – خانگی – مرکز تماس و… مناسب میباشد.
  • در صورت خرید این سرویس امکان فسخ یا عودت وجه خط خریداری شده تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
  • امکان انتقال مالکیت خط ثابت ابری خریداری شده به سایر اشخاص وجود ندارد.
  • این سرویس با همکاری شرکت آسیاتک ارائه میگردد.

سوالات متداول درباره خریدخط تلفن ثابت ابری

برای استفاده از این خطوط چگونه باید اقدام کنیم؟

با تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات اولیه درخواست شما ثبت می­شود و برای ادامه مراحل همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا امکان استفاده از این سرویس بر روی تلفن همراه وجود دارد؟

بله با نصب اپلیکیشن قادر هستید با استفاده از تلفن همراه تماس ورودی و خروجی را برقرار کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این سرویس دارای هزینه های پنهان و بروزرسانی است؟

خیر. هزینه بروزرسانی این سرویس رایگان است

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

امکان دریافت همزمان تماس ها چگونه امکان پذیر است؟

تماس های همزمان با قابلیت صف تماس مدیریت می­شوند و بین داخلی های مختلف تقسیم می­شوند. برای ایجاد داخلی نیاز به خرید و افزودن کانال تماس می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

درصورت بروز مشکل پشتیبانی وجود دارد؟

بله تیم پشتیبانی ما در تمام ساعات شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

سرویس تلفن ثابت مدیرکال کدام استان ها را پوشش می دهد؟

این سرویس تمامی استان های کشور را پوشش می­دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

افزایش اعتبار به چه صورت است؟

تمامی پرداخت ها به صورت آنلاین انجام می­شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

قابلیت جابجایی شماره در صورت جابجایی مکان وجود دارد؟

بله قابلیت جابجایی در سراسر کشور وجود دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا خط تلفن ثابت مجازی فقط با پیش شماره تهران ارائه می شود؟

خطوط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره تمامی استان ها ارائه می شود.

4 رقم اول شماره ثابت شما 9101 یا 9130 خواهد بود و 4 رقم انتهای شماره تلفن ثابت را می توانید خودتان انتخاب نمایید همچنین قابلیت ارائه خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره های 021 – 041 – 031 -051 و سایر استان های کشور وجود دارد.

مزیت اصلی خط تلفن ثابت مجازی این است که نیازی به سیمکشی، خرید سرور و تجهیزات برای ارائه سرویس تلفن گویا و سرویس تلفن voip ندارد و شما با خرید تلفن ثابت مجازی صاحب تلفن گویا و سانترال خواهید بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

فعال سازی خط ثابت ثابت ابری چقدر چه مدت طول می کشد؟

فعال سازی خط تلفن ثابت ابری بین 24 تا 48 ساعت کاری زمانبر بوده تا سند مالکیت خط برای شما صادر شود و بعد از آن، در پنل شما قابلیت انجام تنظیمات دایورت تلفن فعال می شود و شما می توانید از خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره استان دلخواه خود استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا سرویس تلفن ثابت نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه دارد؟

سرویس تلفن ابری در دو نسخه سرویس تلفن ثابت و سرویس تلفن گویا مجازی (سانترال مجازی) ارائه می شود در نسخه پایه برای دایورت مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل شما نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نیست و فقط با خرید و فعال سازی سرویس می توانید به صورت دائمی استفاده کنید.

در سرویس تلفن گویا و سانترال مجازی که علاوه بر تماس ورودی، تماس خروجی، ضبط مکالمات، فکس اینترنتی، صف تماس، ivr و… در اختیار شما قرار داده می شود می بایست هزینه ماهیانه تلفن گویا مجازی نیز پرداخت شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

برای استفاده از تلفن ثابت مجازی نیاز به اینترنت می باشد؟

برای استفاده از خطوط تلفن 021 نیازی به اینترنت نمی باشد زیرا مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل شما دایورت می شود و تعرفه دایورت همان تعرفه مکالمه مخابراتی می باشد.

اما اگر اینترنت آسیاتک داشته باشید می توانید از سافت فون هایی نظیر زویپر، آسیاتل و… استفاده کنید تا بابت تماس ورودی هیچ هزینه متحمل شما نباشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

تفاوت سرویس تلفن ابری و دفتر شما چیست؟

سرویس تلفن مجازی دفترشما مالکیت خطوط تلفن را در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه خط تلفن ثابت اجاره داده می‌شود به این معنی که اگر شما سرویس تلفن مجازی خود را تمدید نکنید ممکن است این خط در اختیار رقیب شما قرار داده شود  اما در سرویس تلفن ابری مالکیت خط در اختیار شما است و نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه بابت تماس ورودی ندارید.

تعرفه دایورت مکالمات دفتر شما برای هر دقیقه بین 120 تا 150 تومان است در صورتی که در سرویس تلفن مجازی پارس ویپ تعرفه دایورت مکالمات، تعرفه تصویب شده سازمان تنظیم مقررات است و هیچگونه دخل و تصرفی در تعرفه دایورت انجام نمی شود و تعرفه ها بین 4.5 تا 62 تومان است و این یعنی هزینه تماس شما حداقل 50% کمتر می شود و علاوه بر ان نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نمی باشد.

دفتر شما قابلیت برقراری تماس خروجی را در اختیار شما قرار نمی دهد، اگر جزء شرکت‌هایی باشید که تعداد تماس ورودی شما زیاد است از انجا که تعرفه دایورت مکالمات در دفتر شما زیاد است این سرویس اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵