کاربر گرامی :
جهت ارتباط با پشتیبانی از شماره تماس داخل پنل کاربری سامانه مندرج در منو "اطلاعات تماس و حساب" اقدام به تماس با پشتیبانی کنید.
کاربر گرامی :
تنها با شماره ثبت شده بر روی پنل کاربری (خط ثابت یا همراه ) اقدام به تماس با پشتیبانی کنید در غیر اینصورت تماس شما وصل نخواهد شد.
کاربر گرامی :
کد قراردادنامه پنل کاربری شما داخل پنل کاربری در منو "پروفایل" قابل رویت میباشد در صورت درخواست اپراتور اعلام کنید.
کاربر گرامی :
درصورتی که کد قراردادنامه ندارید از تماس با واحد فروش یا پشتیبانی خودداری کنید و با" ارسال درخواست " از طریق همین صفحه اقدام کنید.
تماس با ما سیب اس ام اس پنل :
ساعات پاسخگویی تلفنی :
از ساعت 10:30 صبح الی 15 بعد از ظهر ، عصر ها از ساعت 6 الی 8 شب (شنبه تا چهارشنبه)
- تلفن واحد فروش تهران : 91300195 - 021
- واحد فروش : sale@sibsmspanel.ir
- تلفن واحد فروش تهران : 91300138 - 021
- واحد فروش : sale@sibsmspanel.ir
- تلفن واحد فروش تبریز : 42230078 - 041
- واحد فروش : sale@sibsmspanel.ir
- تلفن واحد پشتیبانی : جهت ارتباط با پشتیبانی از شماره تماس داخل پنل کاربری سامانه مندرج در منو "اطلاعات تماس و حساب" اقدام به تماس با پشتیبانی کنید.
- واحد پشتیبانی: sib24@sibsmspanel.ir
دفتر مرکزی: تبریز-مرند-پاساژ سراي زماني-طبقه دوم-واحد 2
دفتر تهران: : تهران – پاسداران – گلستان پنجم – کوچه مریم – پلاک 1
کدپستی : 5413747196
مراجعه حضوری دفتر فروش : تنها با هماهنگی قبلی با واحد فروش امکان پذیر میباشد سایر نهاد های دولتی بدون هماهنگی قبلی امکان مراجعه حضوری دارند.