چند قانون طلایی برای بازاریابی پیامکی مجوز محور – سیب اس ام اس پنل

smspr
چند قانون طلایی برای بازاریابی پیامکی مجوز محور
“ایمیل شخصی است و پیامک شخصی تر ”

با وجود اینکه ایمیل مستقیماً به دست فرد می رسد و رایگان، راحت و سریع است- اینجا دقیقاً همان جایی است که مشابهتهای بین پیامک و ایمیل به انتها می رسند. تلفنهای موبایل بر خلاف ایمیل چیزی به  عنوان “فیلتر اسپم” ندارند و در نتیجه گیرندگان پیام عملاً نمی توانند دریافت پیام از سوی یک فرد خاص را متوقف کنند- حتی اگر از هویت فرستنده آن آگاه باشند. فرایند حذف یک پیامک نیز طولانی تر و خسته-کننده تر از ایمیل است. بنابراین افراد در مورد پیامکهای ناخواسته نسبت به ایمیلهای ناخوانده(اسپم) محتاطتر هستند. بنابراین توصیه شده است که در مورد هر گونه بازاریابی پیامکی باید از این موضوع اطمینان حاصل کرد که گیرندگان پیامکها رضایت خود را مبنی بر دریافت آنها اعلام کرده اند.

ارسال پیامهای ناخواسته به تلفن موبایل مشتریان تا حد بسیار زیادی به نام تجاری شما آسیب وارد می کند. وقتی پیامک با مجوز ارسال شود و بامعنی و مرتبط به علایق مشتری باشد، از هر رسانه تبلیغاتی دیگری مقبولتر است.

با استفاده از رهنمودهای ساده زیر، بازاریابی پیامکی را اجرا کنید:

به مشتریان فعلی و بالقوه خود پیشنهاداتی ارائه کرده و به آنها انگیزه دهید تا به صورت دواطلبانه در پایگاه داده شماره های شما (لیست ارسال ) ثبت نام کنند.
مطمئن شوید که ارزش اطلاعات ارائه شده به مشتری با گذشت زمان افزایش می یابد.
با استفاده از اطلاعات جدید بدست آمده از مشتریان، دائماً انگیزه آنها را تقویت کنید(یک ارتباط دو طرفه و محاوره گونه با مشتری برقرار کنید)
به مشتریانی که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند، جوایز بیشتری اختصاص دهید.