☑ تیم پشتیبانی در یک شرکت نقش یک قلب تپنده است.
هر چقدر این تیم مهارت در ارتباط با مشتری داشته باشند؛ مشتری از ارتباط خود رضایت بیشتری دارد. هدف تیم پشتیبانی صرف زمان برای حل مشکلات مشتری است.
?? چرا تیم پشتیبانی خوب در یک شرکت دارای اهمیت است ؟
✅افزایش وفاداری مشتری
✅افزایش درآمد در بخش پشتیبانی
✅افزایش خریداران
✅افزایش شهرت در بین رقبا
✅کاهش موانع خرید (زمانی که هر مشتری از پشتیبانی نرم افزار خود بسیار راضی باشد این خود امتیاز مثبت برای شهرت می باشد)
?? ویژگی های که باید در هر تیم پشتیبانی وجود داشته باشد؛ چیست ؟
✅در ارتباط با مشتریان ، احترام حرف اول را می زند.
✅پیگیری پشتیبانی در بازخوردها
✅رسیدگی مداوم به تمام شکایات و انتقادها
✅درک نیاز مشتری و خواسته های آن ها
✅خدمات رسانی بیش از انتظارات مشتری
✅کمک به حل مشکل درسریع ترین زمان