اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پیگیری می کنند و …
به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت خود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته های آنان نیز بستگی دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را داراست.
تکنیک های فروش اشتراک:
1- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
2- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
3-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد.
4- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
در شماره جدید می خوانید: مصاحبه با موفق ترین مرد سال
5- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید.
6- برگزاری مسابقه پیامکی
7- برگزاری نظرسنجی پیامکی
به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ویژه 2- گزارش 3- سرگرمی 4- نگارخانه
8- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
9- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد