Taking too long? Close loading screen.

راهکارهای پیامکی برای فروشگاه

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:
1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

سال نو مبارک

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

همچنین :

یک کلوپ مشتریان تشکیل دهید و این امکان را به مشتریان فروشگاه خود بدهید که با ارسال یک عدد عضو کلوپ فروشگاه شما شوند.

پس از خرید مشتری با ثبت اطلاعات ایشان یک پیامک اتوماتیک با عنوان سپاسگذاری از خرید برای ایشان ارسال کنید.

اطلاع رسانی به مشتریانی که یکبار از شما خرید کرده اند در مورد محصولات جدید.

با یک پیامک به نام از مشتریان خود برای تخفیفان های دوره ای فروشگاه دعوت به عمل آورید.

با مشخص کردن کالاهای به عنوان تخفیف های ویژه هفته، به مشتریان این امکان را بدهید که با ارسال یک عدد تخفیف های جدید هفتگی فروشگاه شما را دریافت نمایید.

به صورت اتوماتیک در روز قبل از تولد مشتریان پیامک تبریکی با این مضمون که به ایشان به مدت یک هفته به خاطر تولدشان تخفیف خواهید داد، ارسال نمایید.

خود را درمحل خود با پیامک تبلیغ کنید.

و ترکیبی از خلاقیت های شما و امکانات ما برای افزایش رضایت مشتریان فروشگاه شما