Taking too long? Close loading screen.

راهکارهای پیامکی برای آژانس های املاک

گروه مشاوره و فروش املاک متشکل از افرادی تحصیلکرده و حرفه ای اند که مشتریان را با راهنمایی های ارزشمند خود در مواقع غالباً حساس و پیچیده طی فرآیند خرید و یا فروش یک ملک یاری می رسانند. بخش مشاوره و فروش ، نقشی بسیار مهم در گروه معاملات املاک بر عهده دارد. معرفی املاک منتخب به خریداران ، جذب مشتریان جدید ، کمک به ایجاد تفاهم بین خریداران و فروشندگان و ارائه راهنمایی های موثر به خریداران جهت انتخاب ملک مورد نظر و حمایت از حقوق خریدار و فروشنده ازجمله این وظایف مهم می­باشد . مشاوران می توانند با استفاده از ابزارهای حرفه ای و قدرتمندی که در اختیار آنان قرار می گیرد مشتریان را جلب کنند که یکی از این ابزارها جلب مشتری با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله پیامک های مشاوره ای، ارسال مشخصات محل مورد نظر مشتری، هماهنگی های لازم بین مشتریان (موجر و مستاجر)، ارسال پیام های انبوه برای یک منطقه و کدپستی مورد نظر، تولید محتوا و کسب درآمد از طریق راه اندازی سیستم های مشاوره ای و پیشنهادات ملکی.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

1- اعلام موجودیت ملک مورد نیاز مشتری(موجود بودن وارد مورد نیاز مشتری را با ارسال پیامک اطلاع دهید.)

آپارتمان نوساز 2 خوابه 110 متری با تمامی امکانات رهن کامل 15 میلیون تومان در فلکه صادقیه در صورت تمایل تماس بگیرید.

2- هماهنگی لازم بین موجر و مستاجر(زمان بازدید مستاجر جدید از ملک موجر را اطلاع رسانی کنید.)

جناب آقای محمدی مستاجر جدید برای بازدید از خانه فردا ساعت 5 عصر در محل حضور می یابد. در صورت عدم امکان اطلاع دهید.

3- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبات(با ارسال پیام های منسابتی حس مشترک خود به را مشتری نشان دهید)

خوشبختی و شاد کامی همراه با موفقیت در سال جدید برایتان آرزمندیم.(مشاور املاک تقی زاده)

4- ارسال هدفمند پیامک انبوه تبلیغاتی(به منطقه کاری خود بصورت هدفمند پیامک تبلیغی ارسال کنید.)

مشاور املاک افراشته آماده ارائه خدمات با 15 سال سابقه. تلفن ***

5- انتشار اخبار املاک به گروه مخاطبین(اخبار افزایش یا کاهش و تحلیل خود را به مشتریان خاص خود ارسال کنید.)

مشتری گرامی با توجه به افزایش قیمت میلگرد به نظر میرسد قیمت ملک افزارش خواهد یافت. موفق باشید.