Taking too long? Close loading screen.

عبور از بلک لیست تمامی اپراتورهای پیامکی – سیب اس ام اس پنل

 درخواست خدماتی تمامی اپراتورهای پیامکی (عبور از بلک لیست  مخابرات)

عبور از بلک لیست سیاه مخابرات

خطوط خدماتی چیست ؟
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سایر ایران از اول اردیبهشت ماه سال 92 ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند.
شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها ، دفاتر ، و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای کلی ، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند ، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

 

روش خدماتي شدن خطوط به صورت زير مي باشد :

مدارک مورد نیاز جهت خط خدماتی 1000

1000 : مربوط به حقیقی  :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه  (به همراه گواهی امضا)

1000 : مربوط به حقوقی  :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه  (به همراه گواهی امضا)

** به همراه فرم تکمیل شده حقیقی، باید نامه درخواست با مضمون تعهد استفاده اطلاع رسانی از خط مورد نظر و پذیرفتن شرایط و عواقب ارسال ها با امضا شخص ارسال گردد. (نمونه نامه)

** اصل نامه های حقیقی باید برای اپراتور ارسال گردد، جهت ارسال اصل نامه از طریق پست در تیکت هماهنگی نمایید.

  • تعرفه خدماتی خطوط 1000

برای کاربران سیب اس ام اس پنل حقیقی و حقوقی مبلغ 25 هزار تومان

برای تمامی نمایندگان ( کاربر و نماینده) سیب اس ام اس پنل  حقیقی و حقوقی 15 هزار تومان

مدت زمان خدماتی شدن خط  اختصاصی طی 2 هفته  کاری با پیگیری مستقیم اپراتور سیب اس ام اس پنل انجام می گردد .


دانلود فرم خدماتی خطوط 1000


مدارک مورد نیاز جهت خط خدماتی 2000

2000: مربوط به حقوقی  :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه  (به همراه گواهی امضا)

  • تعرفه خدماتی خطوط 2000

برای کاربران سیب اس ام اس پنل  حقوقی مبلغ 50 هزار تومان

برای تمامی نمایندگان ( کاربر و نماینده) سیب اس ام اس پنل حقوقی 40 هزار تومان

مدت زمان خدماتی شدن خط  اختصاصی طی 2 ماه  کاری با پیگیری مستقیم اپراتور سیب اس ام اس پنل انجام می گردد.


دانلود فرم خدماتی خطوط 2000

مدارک مورد نیاز جهت خط خدماتی 3000

3000: حقیقی : فرم مربوطه ،تعهدنامه به همراه گواهی امضا

 3000: حقوقی:  نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه و گواهی امضا

**برای درخواست های حقیقی باید سفته 10 میلیون تومانی ارسال گردد.

  • تعرفه خدماتی خطوط 3000

برای کاربران سیب اس ام اس پنل حقیقی و حقوقی مبلغ 20 هزار تومان

برای تمامی نمایندگان ( کاربر و نماینده) سیب اس ام اس پنل  حقیقی و حقوقی 10 هزار تومان

مدت زمان خدماتی شدن خط  اختصاصی طی 2 هفته  کاری با پیگیری مستقیم اپراتور سیب اس ام اس پنل انجام می گردد .

 

دانلود فرم خدماتی خطوط 3000(حقیقی)

دانلود فرم خدماتی خطوط 3000 (حقوقی)

مدارک مورد نیاز جهت خط خدماتی 50001

50001: حقیقی : فرم مربوطه ،تعهدنامه به همراه گواهی امضا

 50001: حقوقی: تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا، فرم  مربوطه در سربرگ به همراه گواهی امضا

  • تعرفه خدماتی خطوط 50001

برای کاربران سیب اس ام اس پنل حقیقی و حقوقی مبلغ 300 هزار تومان الی 500 هزار تومان

برای تمامی نمایندگان ( کاربر و نماینده) سیب اس ام اس پنل  حقیقی و حقوقی  با پرداخت هزینه همراه می باشد که باید هزینه را از استعلام نمایید.

مدت زمان خدماتی شدن خط  اختصاصی طی 2 هفته  کاری با پیگیری مستقیم اپراتور سیب اس ام اس پنل انجام می گردد .

 

دانلود فرم خدماتی خطوط 50001 (حقیقی)

دانلود فرم خدماتی خطوط 50001 (حقوقی)

مدارک مورد نیاز جهت خط خدماتی 50002-5000450005

50005-50004-50002 : مربوط به حقوقی  :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه  (به همراه گواهی امضا)

  • تعرفه خدماتی خطوط 50002-5000450005

برای کاربران سیب اس ام اس پنل  حقوقی مبلغ 50 هزار تومان

برای تمامی نمایندگان ( کاربر و نماینده) سیب اس ام اس پنل  حقوقی 45 هزار تومان

مدت زمان خدماتی شدن خط  اختصاصی طی 2 ماه  کاری با پیگیری مستقیم اپراتور سیب اس ام اس پنل انجام می گردد .

دانلود فرم خدماتی خطوط 50002 – 50005

دانلود فرم خدماتی خطوط 50004


مدارک مورد نیاز جهت خط خدماتی 021026

021-026: حقیقی : تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا و به همراه گواهی امضا

021-026: حقوقی: تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا، فرم  مربوطه در سربرگ به همراه گواهی امضا

توجه داشته باشید :

اسکن های رنگی مدارک ارسالی خطوط خدماتی 021-026 به ایمیل سیب اس ام اس پنل ارسال میگردد جهت پیگیری خدماتی شدن خط

اصل مدارک مربوط به خط خدماتی توسط شخص درخواستی خط خدماتی همراه با سفته به مبلغ 10.000.000 تومان به آدرس اپراتور آسانک  که طی تیکت اعلام خواهد شد ارسال خواهید نمود.

  • تعرفه خدماتی خطوط 021026

برای کاربران سیب اس ام اس پنل حقیقی و حقوقی مبلغ 50 هزار تومان

برای تمامی نمایندگان ( کاربر و نماینده) سیب اس ام اس پنل  حقیقی و حقوقی 45 هزار تومان.

مدت زمان خدماتی شدن خط  اختصاصی طی 1 ماه  کاری با پیگیری مستقیم اپراتور سیب اس ام اس پنل انجام می گردد .

دانلود فرم خدماتی خطوط 021-026


نکات ضروری
قابل توجه برای درخواست های خط خدماتی

به منظور منظم شدن ارسال و دریافت و پیگیری خطوط خدماتی لطفا طبق این اطلاعیه عمل نمایید:

1- نامه های خدماتی کاربران خود را در روزهای دوشنبه و سه شنبه طی یک فایل ارسال نمایید.

2- نامه ها باید بصورت اسکن ارائه گردد و هرگونه عکس با کیفیت پایین قابل پذیرش نمی باشد.

3- کلیه تعهدنامه ها باید بصورت تایپ شده ارائه گردد.

4-کلیه فرم ها در سربرگ پرینت گرفته شده و مهر و امضا گردد.

5- به نامه های ارسالی در طول هفته ترتیب اثر داده نخواهد شد و در صورت ارسال، مسئولیت عدم پیگیری به عهده نماینده خواهد بود.


6.اسکن کامل و ارسال فرم خدماتی با کیفیت بالا حداقل 1 مگ حجم به نشانی ما

بعد از تکمیل مدارک به آدرس ایمیل مدارک با موضوع خط خدماتی ارسال کنید : md@sibsmspanel.ir

بعد از ارسال مدارک خط خدماتی از طریق سامانه نسبت به ارسال تیکت به واحد مربوط به خط خدماتی پیگیری های لازم را به عمل آورید.

بعد از دريافت  مدارک خط در پروسه خدماتي شدن قرار مي گيرد.

اطلاعات حقوقی  مندرج بر روی فرمها حقوقی الزامی می باشد.

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی

در صورت داشتن سوال یا مشکل میتوانید از طریق سامانه به واحد خط خدماتی تیکت ارسال فرماید تا کارشناسان ما در عصر وقت پاسخگویی سوالات شما باشند.