راهکارهای پیامکی برای مطبوعات و نشریات

اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. اما بزرگترین مشکلی گریبان گیر بسیاری از نشریه های داخلی و خارجی عدم فروش موفق می باشد. بدین منظور رایسو اقدام به تدوین راهکاری راهگشا و موثر در جهت افزایش مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر نشریه و مخاطب نموده است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای مناسب که برآورده نمودن خواسته های مخاطبان نیز گره خورده است . به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را فراهم می آورد.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

1- تشویق مخاطبان موضوعی به اشتراک(ارسال هدفمند به مخاطبان نشریه و تشویق به اشتراک آنان)

روز مهندس مبارک باد. اتراک ماهنامه ساخت و ساز با 10 درصد تخفیف بمناسبت روز مهندس. تماس با ***

2- ارسال عناوین شماره جدید نشریه(با ارسال عناوین شماره جدید خوانندگان را ترغیب کنید.)

در شماره جدید نشریه میخوانید: گفتگو با دکتر بابک ناهیدی آذر متخصص هومیوپاتی-…)

3- برگزاری نظرسنجی و مسابقات بین مشترکین(نظرسنجی و مسابقات بین مشترکین برگزار کرده و جایزه دهید)

کدام بخش از نریه مورد پسند شماست؟ 1فرهنگی 2اجتماعی 3حوادث 4ورزشی شماره مورد نظر را ارسال کنید(سه جایزه به قید قرعه)

4- اعلام انتشار ویژه نامه مناسبتی(مخاطب را از انتشار ویژه نامه نشریه خود مطلع سازید)

ویژه نامه نوروزی نشریه میزاث کهن با 120 صفحه مطالب جدید و خواندنی منتشر شد.

5- اعلام وضعیت اشتراک نشریه(زمان اتمام اشتراک را به اطلاع مشترک نشریه تان برسانید)

مشترک گرامی جناب آقای محمد باستانی اشتراک 6 ماهه شما با ارسال شماره 39 به پایان می رسد.