راههای استفاده از کلمات کلیدی در پیامک – سیب اس ام اس پنل

5key

راههای استفاده از کلمات کلیدی در پیامک

کلمات کلیدی کلماتی هستند که محتوای نوشته شده شما را مشخص می کنند و در بازیابی شما در اینترنت موثرند. در واقع اگر صاحب هر کسب و کاری باشید، باید بدانید که تولید محتوا به خصوص در وب سایتهای موبایلی، برای شما چقدر مهم است. پس کلمات کلیدی نیز مهم می باشند، چرا که اساس کار موتورهای جستجو از جمله Google، کلمات کلیدی می باشد.

کلمات کلیدی خود را چگونه پیدا کنید
اگر شما هم یک وبسایت دارید، احتمالا از تحلیل های گوگل استفاده می کنید، و اگر این طور نیست، باید حتما به سراغ آنها بروید. به این ترتیب به سادگی می توانید کلمات کلیدی که مردم با آنها به سراغ شما می آیند و کسب و کار شما را پیدا می کنند، بدست می آورید.
به محتویات و مطالبی که مشتریانتان می نوسیند دقت کنید، ببینید که راجع به کسب و کار شما چه چیزی می گویند، از کلماتی که استفاده می کنند، میتوانید بهره برداری کنید. استفاده از کلمات کلیدی درست، باعث می شود تا مشتری واقعی برند و کسب و کار شما را پیدا کند.

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنید
برای بیشترین تاثیر کلمات کلیدی، باید آنها را در عنوان ها، سرتیتر ها، زیر عنوان ها، و زبان لینک، پیوند دهید. از آنها در وبسایت خود، در پست های مربوط به وبلاگتان، در شبکه های اجتماعی و در وبسایت موبایلی تان استفاده کنید. اگر آنها را در قسمت متاداده وبسایت خود نیز به کار ببرید، موتورهای جستجو با سادگی بیشتری شما را پیدا می کنند.

یافتن کلمات کلیدی، یک فرآیند در حال رشد است
زمانی که کلمات کلیدی خود را شناسایی کرده و به کار بردید، کماکان این روند ادامه دارد. به مانند هر راهکار دیگری، بررسی کردن آنها و دیدن اینکه آیا واقعا کار می کنند یا نیازی به اضافه کردن واژه های دیگر دارند، خیلی اهمیت دارد. آیا می دانید که ۲۰% از واژه هایی که در گوگل تایپ می شوند، پیش از این جستجو نشده اند؟ مشتری همیشه خلاق است، باید آنها را دنبال کنید.