شش راهکار جدید برای تبلیغات پیامکی – سیب اس ام اس پنل

what-text-message-marketing-is-all-about

 شش راهکار جدید برای تبلیغات پیامکی – سیب اس ام اس پنل
به صورت هفتگی نکته های پیامکی ارسال کنید.

خیلی ساده به صورت هفتگی نکات متنی تهیه کرده و برای مشتریانتان ارسال کنید. این نکات می تواند راجع به هر چیز جدید و مفید مربوط به کسب و کارتان باشد. سعی کنید مطالبی را تهیه کنید که مختصر و مفید باشد، و هم جذاب.

اس ام اسی راجع به حراجی و فروش های ویژه خود ارسال کنید.
از طریق پیامک متنی می توانید راجع به فروش های ویژه خود به مناسبت های مختلف، به مشتریانتان اطلاع رسانی کنید. مطمئن باشید همین پیام برای آنها احساس منحصر به فرد بودن ایجاد می کند و آنها را برای خرید کردن از شما هیجان زده می کند. به خصوص اگر بدانند این پیام ها برای همه فرستاده نشده است!

پیامک مربوط به یادآوری قرار ملاقات ها.

اگر یک پزشک هستید، یا یک دندان پزشک، وکیل، مشاور و یا هر شغل دیگری که کارتان مربوط به قرار ملاقات و برگزاری نشست ها می باشد، پیامک های یادآوری یک روش فوق العاده برای افزایش نزخ بازدید و کار شما می باشد.

پیامک مربوط به تایید سفارش یا به روز رسانی.

هر زمان که مشتریانتان مراحل خرید را از وبسایت شما تکمیل کردند، می توانید یک پیامک مبنی بر تایید خرید یا به روز رسانی موقعیت سفارشات آنها، برایشان ارسال کنید.

گفتگوهای متنی سفارشی ارسال کنید.

علاوه بر تمام این ایده ها، می توانید از گفتگوهای پیش فرض و سفارشی نیز برای رویدادهای زنده استفاده کنید، به این معنی که رابطه نزدیک تری با مشتریان خود ایجاد کرده و اطلاعات به خصوص را از چشم اندازهای جدیدتری از آنها دریافت کنید.

متنی ارسال کنید که به بازاریابی ایمیلی تان ارتباط دارد.

دلیل اینکه بازاریابی اس ام اسی و پیامکی خیلی موثرتر است این است که ۹۰% از مردم گوشی های خود را همیشه با خود همراه دارند. پس اگر می خواهید ایمیل های مهم ارسالی تان را نیز به آنها یادآوری کنید، راجع به آن برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید.